Jepp,jag e uttråkad :)

Längd: 1.65
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: ljusbrunt (blekts av solen)
Är du kär i någon:  vet inte,maybe
Önskar du att du bodde någon annanstans: noo
Tänker du självmord: asså inte på det sättet hehe
Tycker andra att du är attraktiv: tror inte det :/
Dricker du alkohol: lättöl fast bara när jag e med familjen :).
Använder du droger: noooo
Röker du: nooo
Vilket shampoo använder du: gliss
Vilken parfym använder du: kommer inte ihåg(världens sämsta minne ibland)
Vad är du rädd för: ORMAR!!!
Gillar du att tvätta: haha,jag bara ääääälskar o tvätta finns inget bättre ;)

Din första:


Operation: ...
Första husdjuret: hund
Första semestern: tror det va U.S.A elr så var det grekland elr vänta det va usa
Första konserten: a-teens!!! :P

Just nu:

Äter du: nada
Dricker du: nada
Ska du: klä på mig
Lyssnar du : när min familj pratar därnere
Väntar du : gäster
Tittar du : tangentbordet ;)
Har du dig: i love malta tröja o trosor :P

Din framtid:


Barn: nepp
Giftemål: nej
Karriär: får se

Har du någonsin:


Kysst en främling: nooo
Tappat bort glasögon/linser: mina föräldrars höhö
Brutit ett ben: nej
Rymt hemifrån: hmmm...
Röntgats: jupp
Gråtit när någon dött: neeeeeeeeeeeeej..jo det är klart

Tror du på:

Gud: nepp
Mirakel: never
Aliens: ibland haha
Magi: kan hända eftersom man går på allt hehe
Himlen: asså att man ommer till himlen när man har dött elr?
Tomten: JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Änglar:  nej

Senaste:

Film du hyrde: kommer inte ihåg
Film du köpte: heartbreak girl typ :P
Låten du lyssnade :  i know you want me
Låten du hade hjärnan: i don't wanna be-gavin degraw
Låten du laddade ner: i do not remember ;P
Personen du ringde: Moder
Tv program du tittade : phineas o ferb!!! power!! :P
Personen du tänkte : *TOP SECRET*

För eller emot:


Långdistansförhållanden: För
Utnyttja någon: det beror på om personen e elak :/
Självmord: emot
Att använda droger: emot
Köra onykter: emot
Förhållanden: ...

Favorit:

Mat: Japanskt
Låt: I'll be there for you - the rembrandts :)
Sak att göra:  träffa kompisar o datan
Dryck; SPRITE!!<33
Bil: våran

Ljugit för någon: aa
Varit i slagsmål: vad räknas?
Blivit arresterad: nooo

Antal:


Gånger du varit kär: för många
Gånger ditt hjärta brustit: väääldigt många
Hjärtan brustit på grund av dig: huh?
Personer från grundskolan du har kontakt med: jaha går fortfarande kvar i gs
Ärr du har på kroppen:många,ramlar typ hela tiden hehe *klumpig*

Senaste:


Personen du fick mail av: Facebook :P
Personen du fick brev av: FRIDA haha
Personen du fick sms av: karro<33
Saken du köpte: hmmm.. festis -.-

Övrigt
:

Vad har du gjort idag? vaknat kollat på tv o ätit godis höhö
Var det kul: nepp
Hur tidigt stiger du upp: olika
Gillar du att slåss: elr det beror på vem gillar att slå min lillebror :)
Vad ska du göra ikväll: typ hmmm be med min fmilj min mormoder fyller år
Är du seriös: alltid ;P
Var har du ont: benen,mår sämst orkar typ inte röra på mig.
Använder du hårspray: nae
Kan du stå på händer: no hehe

Favorit:



Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: aa
Är du glad nu:  visst
Var du glad igår: tror det
Känner du nån som jobbar på sjukhus: hmm vet inte riktigt
Stockholm är: bästa staden ever :D
Kan du sjunga: det är klart jag inte kan :) värsta tondöv hehe
Mer värt än guld: det mesta :D<3
Spaghetti eller makaroner:  makaroner
Ett land jag helst vill besöka: JAPAN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0