Just not fair

Hejhej

Imorron ska jag sitta i bilen i 6 timmar för att komma till Paris.Men jag vill liksom inte lämna Douarnenez riktigt än.
Jag ska alltid lämna allt till sista kvällen,o då blir det aldrig som jag tänkt mig.Måste sluta vara blyg,verkligen.Vad vinner jag på det?Typ inget...
Jag kan ju fan inte börja gråta mitt receptionen,elr?
Men i Paris blir väl förhoppnigsvid bättre? (a).
Funderar nästan o sitta här hela natten det är så mysigt,o skönt att slippa min familj.Nej gud vad jag kommer sakna stället :(.
Jusste igårkväll var det några franska killar i min ålder som börja prata med mig när jag skulle tillbax till rummet,jag fatta verkligen inget.Var på väg att säga"que?" .Men tillslut  fatta dom att jag inte kunde franska höhö.
Jojo,nu ska jag fortsätta nörda o det blir inte nåra bilder härifrån förns jag kommer hem för orkar inte köpa ny sladd :D



Ni är fan bäst,aldrig tråkigt med er.Behövde aldrig bry mig om nåt annat,Jag älskar er<3

Kommentarer
Postat av: aliceduvet <3

äällsskkaarr diigg mmee <3

2009-08-09 @ 17:33:51
URL: http://alicenathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0