Landet med Vicky

helluhellu

Har inte bloggat på lite länge (vet inte hller vad det är ,så fråga inte).I torsdags skulle ju vi till Vanadisbadet men Nanna följde inte med men när vi kom fram så var det helt övergivet så vi åkte till eriksdalsbadet,inga killar eftersom alla (nästan alla) va på gothia.Sov hos Vicky på torsdagen,det var jättemysigt.
På fredagen så bada vi nära där Vicky bor ,jag har kommit på att jag suger på att simma hehe.Mamma o Pappa hämta oss i bergshamra o så åkte vi till landet.Jusste en till sak jag inte kan ,jag kan inte dricka haha!Mamma skulle köra ut från parkeringen från mataffären o jag drack precis o fick runt hela munnen sån där smoothie,smidigt,jagvet!.
Vi har badat o döpt min delfin Petra,som jag nu glömde på landet.Vi baka e jättegod paj igår,med självplockade bär power!!!! höhö.När jag hoppar studsmatta är jag alltis jättefeg o bara hoppar men jag lärde mig att göra nånkonstig kullebytteliknande sak idag så jag e stolt.vi kom hem typ vi fyra tiden idag.
jag har lite fin fina bilder haha ;




Vicky o Petra

Somsagt jag kan INTE dricka normalt

HETTHETT

VÅR PAAAAAAAJ!!

Kritpower!! Bortse från mitt ansikte som ser liiiite annorlunda ut,tack :)

Full fart

Het snubbe va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0