Nästan för varmt

hejhej Det känns nästan som att det va svalare på Malta än här hemma för i imtt rum är det så jävla varmt fast det blåser in från fönstret.

Idag har jag verkligen inte gjort mycket,precis som igår.Det kan bero på att jag känner mig jättesjuk eller så är jag bara riktigt lat.Haha stt o kolla på Eva&Adam hela förmiddagen,så mysigt ändå.
Fick nyss reda på att Vicky åker till nyköping för att tävla imorgon,åhh änu längre tills jag får träffa henne.Får väl ta o stå ut :(.Vill verkligen gå ut men ingen kompis som bor nära mig e hemma typ.Jag har ingen aning om var Olga e för det går inte o skicka sms till henne ..
Aja idag fyller världens vackraste Nanna 13 år :),o i har jag henne i 7 år fan va tiden går fort.Då var vi bara 6 o nu är du tonåring :O. Aja grattis till ferdinand :D.


Kommentarer
Postat av: ME

tack fan va fin bild :D pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

2009-07-02 @ 17:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0