Regn,regn o återigen regn

hejhej

Idag vakna astidigt somsagt.Sen så gjorde jag inte så mycket på förmiddagen utan typ det vanliga ;datan,tv:n o sånt.Fast sen ringde Nanna vid fem-tiden så jag gick o mötte henne vid pk-huset,hon köpte en tröja på gina.Medans jag inte hade råf med typ nåt där inne med mina 50kr.
Vi gick till Donken o det satt några ryssar som prata rätt så högt brevid oss haha.När vi kom ut från Donken märkte vi att det hade börjat spöregna igen så vi fortsatte vidare till gallerian. Vid sju börja vi gå hemmåt ,jag var ändå tvungen att va hemma halv åtta för då skulle vi äta.Kolla lite på michael jacksons minnestund men sen var det morden i midsomer(som man inte får missa haha).Jag vet att klockan inte e så mycket men jag tror att jag ska sova snart hehe,trött så in i helvete.

1 DAG TILLS JAG E TONÅRING :D WIIIIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0