RUBRIK

hellu hellu

Har inte skrivit på länge eller iaf sen i torsdags.I torsdags fick jag först åka mellan hötorget o t-centralen några gånger :P innan jag kunde gå av.Sen skulle jag ta ballongerna ända fram till Vetekatten(men jag hade lite problem med dom hehe).När jag kom fram till Vetekatten så va Linn,Nanna o Vicky o där,fick en jättesöt väska :).Tacktack.Linn var tvungen att gå lite tidigare.
Vi gick runt lite kolla i affärer sen skulle Nanna på bio o jag o Vicky visste inte vad vi skulle göra så vi satte oss på en tunnelbana.Så åkte vi först till Gullmarsplan o sen tillbaka till Fridhemsplan.Sen försökte hon ringa några från min kontaktlista,men hann stoppa henne,ville inte riktigt att hon skulle ringa JUST dom höhö.
När jag kom hem sov jag en halvtimma eftersom jag hade väääärldens huvudvärk,men sen skulle vi ju ut o äta.Då bestämde jag mig för att orka följa med nu när det va min födelsedag och allt. Sen kändes det som mitt huvud skulle explodera.Under natten kräktes jag o under fredagen låg jag i sängen hela dagen o åt ingenting.Fast på kvällen ville jag ha Nalle Puh-kex.haha Nalle puh-kex av allt?Men men e man konstig så e man.Mamma sa att jag hade fått Migrän,jaa man får väl bara hålla med när man inte har någon aning.
Åkte till landet igårmorse men nu e jag tillbaka i stan men dumpa lillebrodern på landet med mimmi o Ivar.JuppJupp bilder kommer när min mobil känner för det,men inte just nu helt enkelt ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0