Ska upp tidigt

hooba

Idag träffa jag Linn typ vid halv 1 vi gick o åt på donken på slussen.O fick glas haha,men jag hade 5 chicken nuggets kvar när vi skulle gå blev så jävla mätt.Vi kolla lite på götgatan innan vi bestämde oss för att gå hem till Linn för att spela wii.När vi hade spelat wii rätt så länge gick vi ut o köpte glass på B&J's.Vi gick runt lite i gamla stan när Nanna o Vicky ringde så vi åkte till souk o träffa dom.Fan vad jag har saknat er<3.vi titta lite inne på topshop. Vicky köpte en bulle på det där stället inne vid topshop som jag inte kommer ihåg vad det heter ,eftersom jag inte hade några pengar satt jag och krossa socker( väldigt roande,alla borde testa;).
Sen åkte jag,Linn o Nanna till gamla stan medans Vicky skulle på cheerleading i Blackeberg .
Vi träffa Pia i gamla stan .Kevin va typ sjuk,like I care när han e så jävla otrevlig mot oss.
Vi sju skulle jag äta så jag var tvungen att gå hem,o nu måste jag ta en dush för jag ska till vårdcentralen i morgon bitti JIPPI!!!

Kommentarer
Postat av: ninnski

coffe house by george ;)

2009-07-07 @ 15:39:52
Postat av: JAWNA

Usch. Själv måste jag upp 4 imorgon bitti för att ta mig till jobbet. Det suger.

2009-07-07 @ 16:13:45
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0