Eriksdalsbadet :)

Hellu
Sluta ju 10 idag eftersom det bara var internavslutning med klassen.När vi hade slutat drog Jag,Nayeli,Nanna,Sassa,Vicky,Amanda o Kinga till eriksdalsbadet.Jag o Nanna badade inget,som vanligt solade vi bara.
Innan hade vi vart på Hemköp o köpt en kladdkaka o vindruvor.
It was really nice ;P.
Vicky o Amanda var tvugna att gå runt 14 men vi andra stanna.Kommer inte ihåg när jag nayeli o nanna gick .Men Sassa o Kinga var iaf kvar när vi gick.
Nayeli tog tunnelbanan medans jag o Nanna tog bussen.Jag o Nanna åkte hem yill henne för att måla naglarna o sånt.
Sen runt halv 7 åkte vi till Gamla o åt på Taco Bar o B&J's till efterrätt.Vi satte oss på skolgårdeno åt glassen o gunga.
Sen ville Nanna hem till mig vilket jag inte ville,men det blev så ändå.
Nanna o Freddan dansa som vanligt haha...
Föjde Nanna till bussen för en halvtimma sen typ.
Det var en gubbe vid stationen som stank sprit men som tur tog han bussen innan Nanna.
Imorgon e det skolavslutning :D.Ska hem till Nanna vid tolv med Vicky tror att Nayeli också kommer.För vi ska fixa oss :)

Puss Gabby<3




Kommentarer
Postat av: VICKY<3333

fan ja ser ju ut som en jävla redhead :O

2009-06-08 @ 21:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0