Gick,Gick o Gick

haha

Läste nyss Vickys kommentarer,vi kan va gråtande nördar tillsammans ;P <33

Idag så träffa jag ju Laura.Men vi visste inte vad vi skulle göra ,för vi båda hatar att bestämma.Så vi gick runt :) o prata men det var ändå kul.Vi gick till Olivia i gamla stan som jobbar på hennes mammas café just nu.Jag köpte en dricka men jag spillde typ hela tiden.Typiskt mig jag kan inte ens dricka utan att spilla.
Linn o Sassa gick förbi för de skulle hem till Linn.
Vi stog o prata med Olivia ett tag sen gick vi.
Vi fortsatte att gå tillslut kom vi fram till centralen så vi satte oss på donken för vi båda var trötta på att gå. Det var en störande kille som satt o stirra hela tiden ,så jag kunde inte äta min glass utan att känna mig lite stressad .Fast jag sa inget till Laura förns vi kom ut :P haha.
Vi gick till Gallerian o gjorde typ ingenting,sen åkte vi båda hem :)
Det var min dag.
Imorgon ska jag till tandläkaren nån gång på morgonen.Sen ska jag möta Nanna o Vicky för att shoppa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0