Grönan for sure

hooba haha
Hade precis skrivit ett inlägg men så försvann det,o jag har kollat i arkiv o alllt sånt också men nada.
Aja idag var jag o Linn på Grönan o Linns kompis Sally följde med.Vi träffa Linnéa som var med på picknicken,eller Linn har ju inte träffat henne förut men men.Jag tvingade upp Linn i Extreme mohhaha.Jag ville ju inte åka den ensam,för då har man ingen att skrika med ;P.
Imorron ska jag bara va hemma o ta det lungt,eller jag måste ut lite för att handla det sista till Malta ,allt annat ligger på min soffa eller vad var det mamma sa att det hette ..shäslong(?) redo att läggas in i väskan.Det börjar kännas mer verkligt att jag ska till Malta nu hehe.

Dagens outfit:



Brun kofta-Gina
Vitt linne-H&M
Jeans-Gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0