Jag hatar

hellu

Igårkväll var jag o Nanna på MO eftersom det var sista kvällen de har öppet.Jag kan bara säga att jag hatar Kevin o Sebbe mer än någn kan förstå,jag vet inte hur de har gått från att vara 2 utav mina bästa kompisar o jag var typ alltid med dom på dagis.Men nu kan man ju säga att allt har ändrats.Det jag inte förstår är vad har vi gjort som är så himla fel?.Eller behöver ni bara några att mucka på för att framstå coola?Jag kan säga att ni verkligen inte gör det.Slutpunkten är att Jag hatar Kevin o Sebbe,jag ångrar inte att jag var vän med er.För vi hade jävligt kul tillsammans men inte i längre bara :)
Orkar inte berätta vad som hände,för långt hehe.Om ni ser det här o kommentera jag skiter fullständigt i vad ni skriver bara så att ni vet :).
Nanna sov hos mig igår.Vi tänkte gå o hyra film igårkväll vi halv elva tiden men så funka inte sevenelevens apparat .Så vi såg en film som jag hade hemma 10 things to hate about you.men jag somna visst lite på slutet märkte jag.


Nanna skulle köra sin nörd pose men hann inte ta upp tummarna :P

Vi äger dig på tennis så e det bara.

visst va man snygg imorse?(det är bara att hålla med)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sööt;P

2009-06-15 @ 20:59:25
Postat av: Anonym

sööt;P

2009-06-15 @ 20:59:26
Postat av: Anonym

sööt;P

2009-06-15 @ 20:59:27
Postat av: Anonym

sööt;P

2009-06-15 @ 20:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0