Nada to do

hej hej

Jag är så jävla rastlös,håller på att göra en ny header men det går inte så bra för jag blir så sur när allt blir fel buhu.
Hahah imorse så var jag sur på pappa,så jag satt o titta på finsk tv för det var inget på de andra kanalerna typ på disney channel(vet töööönt,men sån e jag ;P)var det bara hos musse haha:P.o på alla andra kanaler var det tv-shop!! jippie!!.Så jag satt o titta på finsk tv för att visa pappa hur sur jag va.Jag har inte gjort så mycket idag men snart ska jag gå o möta mamma utanför hennes jobb typ på slussen.För jag måste köpa lite grejer.
Jusste mina pärlörhängen gick sönder så jag funderar på att ha en begravning haha :P.
Kom på en till sak,ni måste rösta på min bild : http://www.glamour.se/Stiletto-run/sponsorer/index.xml  Vickys bild är 24 o min är 35 o det var på fredagen...SÅ RÖSTA PÅ OSS NU!!!!

Här e min bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0