One step at a time...

Hola

Idag vakna jag ganska tidigt för både mamma o pappa höll på att ringa hela tiden.Jag orkade inte svara för jag var så trött o telefonen var lixom en trappa ner så jag orkade inte gå ner heller.Försökte somna om med flera kuddar över huvudet men det gick inte så bra.
Men när jag kom upp hade vi bara äkligt bröd,men pappa kom typ en kvart senare med frallor :).
Jag åt lunch med Pappa o Farfar på något ställe vid stortorget.
Sen har jag suttit o försökt fixa min header,utan att det går så bra.För jag suger på ps men men.
Nu har jag bara suttit o knarkat massa låtar ;).Nån som vet en till bra låt?(lyssnar på allt förutom typ folkmusik ,hårdrock o sånt)haha.
Jusste har fått papprena till Malta,fan vad jag längtar just nu.Bara 12 dagar kvar :)
Jag o Nanna ska spela tennis sen tror jag,hoppas det inte regnar för det är en utebana aja jag kanspela i regnet it doesn't matter.


Puss Gabby


Vi är helt klart snyggast,även om vi inte kan vara normala på bild <3;)


Kommentarer
Postat av: alice-du-vet

heting ;) haha 10 dagar kvar <3 :D

2009-06-05 @ 21:19:41
Postat av: nanna <333

hehe vi e alltid snyggast på bild ;)

2009-06-06 @ 12:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0