Shake it

hellu

Igår var ju jag ,Nanna o Vicky på stan o grejer.Haha typ götgatan o t-centralen. Vicky hade med sig smällare som Nanna o Vicky bara kasta på mig snälla som de är ;).
Vicky var tvungen att gå på träning sen så jag o Nanna åkte till Gs o sen lämna vi en hund på Nannas mammas jobb som heter elsa ;).Sen gick jag o Nanna hem till mig.O Nanna kom fram till att Petter är en djurvän haha (ingen fattar men det gör inget ).
Vi gick till B&J's o sen till skolgården för att gunga sen märkte vi att Sassa va där med nåra ur hennes lillebrors klass ,eftersom dom hade haft skolavslutning.Sen var det några små skitungar ( inget illa menat mot deras storasystrar) som tror att de kan säga vad de vill.Så då gick jag Nanna o Sassa o satte oss utanför den där resturangen på min gata som namnet står spegelvänt i fönstret.Vi satt där ganska länge faktiskt o bara prata.
Till slut gick vi för Sassa var tvungen att gå o Jag Nanna var tvugna att gå på toa.
Vi gick på toa på en pizzeria på västerlånggatan för att sen gå o möta Vicky i Gamlas tunnelbana.Vi köpte cheese balls o chips.Vi kom precis hem till DH.
Vicky har gjort en jättefin bild i paint på oss plus Kai som kör nakendansen.O så hitta vi en låt på google som hette "Kåta Maja" o det var text till så vi satt o sjöng den oxå.
Idag så gick Nanna vid halv ett,men hon glömde sina glasögon så jag o Vicky mötte henne o hennes kompis Elsa för att lämna dom.Sen fortsatte vi att göra en Simsfamilj,vilket var väldigt roligt om man visste vilka personerna va haha.


Sassa haha <3


Vicky skrev lite med eyeliner på min arm :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0