SOMMARLOV!!!

hejhej 
 
Finally sommarlov.Somsagt åkte jag o Nayeli tillsammans till Nanna runt 12 o vi mötte Vicky fär.Sen fixa vi oss tillsammans.
Sen åkte vi till skolanrunt 3 för Nanna skulle köpa en hamburgare innan.Självklart regna det o jag trampa i en vattenpöl två gånger med mina ballerinaskor,ibland är man inte lite misslyckad.
Alla var jättefina såklart ;).Men gud vad tråkigt det var ändå.Efter ett tag började man verkligen tröttna. Plus att på slutet var jag tvungen att sitta brevid,jag lovar,skolans äkligaste kille.Han är så himla ofräsch med sitt långa äkliga hår.Nayeli o Vicky försökte putta i mig i honom men det verkade inte gå så bra.
Nu på kvällen har jag varit hos Nanna.Med Olivia o hennes familj,Sassa o hennes familj o Vicky o hennes mamma.
It was trevligt.
Vi kom hem för en halvtimma sen typ.

Det känns ändå lite sorgligt med sommarlov,för jag kommer sakna så otroligt många som jag inte kommer att kunna träffa under sommaren.


Dom skulle åka på någon sak:P

Nayeli,Vicky,Jag o Nanna

Jusste jag hade på mig
en grå kofta från French Connection
klänningen på bilden från Tessie by me
ohja det var väl allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0