Tilbaka från landet kallat Malta...

Hellu har haft det bäst o blivit frun har träffat massa nya människor som jag redan saknar fast det var bara nån timma sen vi sa hejdå på flygplatsen :'(.Asså jag gråter seriöst jag har ju träffat alla varje dag i två veckor nu.Jag kommer inte kunna somna ikväll jag e så van att ha Karro o Elsa brevid mig nu.Asså jag kommer sakna alla så grymt mycket förutom typ en person,som börjar på J o sluta på im.Jag vet att alla vi kommer träffas,men jag saknar er så jävla mycket, o ni ska veta att utan er hade malta sugigt.
Hade iaf superkul kom hem inte för så längesen fick sushi till middag o det var förvånansvärt varmt här in the Sverige.Skulle egentligen träffa Nanna imorgon men då blev det not.Synd,men vi får tträffas nån anna dag <33.
Har lagt upp bilderna på datan nu men pallar inte lägga in dom här just nu hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0