TV-nörd

hellööö I helgen har jag inte gjort så mycket mer än att kolla på tv o nörda mig framför den. Freddan o Mimmi åkte tidigt imorse ut till Arlanda för att möta Alex(min kusin) o åka upp till Jokkmokk på begravning.Jag skulle oxå vilja åka upp men nu ska jag ju till Malta den dagen den är sååååå.Ska bli så jävla skönt att få åka till Malta utan mina föräldrar. Snart ska vi åka härifrån för att vi ska hälsa på hos farmor o farfar o enligt pappa ska vi bara "sticka in huvudet o ta en kaffe".Jag vet inte om vi skulle va hos min faster elr hos dom eftersom dom bor så nära varandra. Men innan det måste jag hem o byta om en snabbis,för jag har bara mina gråajoggingbrallor o en stortjocktröja här eller jag har andra kläder men dom är i tvätten elr så gillar jag dom inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0