090304

Wazz poppin'

Skolan var tråkig som vanligt inget annorlunda direkt.  Men jag o Vicky gjorde världens bästa historier på engelskan man skulle typ ha who, which och that ,vet inte om jag kommmer ihåg båda men :
My girlfriend Inga .....(kmr inte ihåg ).Inga has a lizzard who is pink and loves Pink the artist .But Pink hates Pink but loves Vicky .Vicky who is saying "so what" out loud  has a grandma who is saying in swedish "svetten lackar".Inga who likes Vicky's grandma is not a good singer .
Hehhe kommer inte ihåg typ alla ord men den var typ såhär :P.
Kan försöka med den andra :
My boyfriend Bob who is "Byggar Bob" Has orange hair . Bob has a green dog who is "Byggar Dog"......KOmmer inte ihåg mer kan skriva klart den imorrn.
Följde med Nanna till hennes mammas jobb som också ligger i Gamla Stan och drack en kopp choklad (vet inte hur många koppar jag har druckit där men det är alltid trevligt ;) .Vi höll på lite med Gympasaken jag lottade mina lag som jag ska ha i min lek .Min lek kommer seriöst bli sämst .
Jusste på väg dit så träffa vi några trevliga personer ;) så Nanna var tvungen att visa sin fina tröja för dom och inte diskret direkt haha . Jag tror nästan att han blev wannabe Gabby där hahaha (ni som inte fattar det e ehh hmm svårt att förklara ). Men några vet vad det är haha.Nanna och Jag var väldigt flummiga vi hade gått från slussen med Olivia som tyckte vi va galna :P.Hah älskar henne även om hon tycker det ;)<3
Jag vill ha en ny skolväska vet typ vilken jag vill ha men kommer aldrig hinna köpa den känns det som.
Nu ska jag egentligen jobba på min Gympalek och hjälpa min mamma som sitter på golvet här i mitt rum att städa det men vet inte riktigt om jag orkar haha *lat*.
Gud vad jag längtar till sommaren träffa kompisar,Malta,Frankrike och massa kul + min födelsedag som är om exakt 4 månader o 5 dagar inte så långt kvar ;)

Pussisar,Gabby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0