Bullar

Dagen har vart som vanligt bara att jag var ovanligt trött eftersom jag somna liiite för sent igår men ändå. PÅ väg till skolan hitta jag och Jessie en ny love ,i en ny affisch hon tog den vi hitta då jag skulle ta den andra efter skolan men då fanns den inte kvar sorgligt, men sant. :P
Efter skolan tog Nanna ,jag ,vicky och Jessica en snabbfika på wayne's  fast det var bara jag o Nanna som köpte nåt :). Sen åkte jag hem till Vicky vi baka bullar till öppet hus,jag åt väl lite för mycket deg för jag har lite ont i mage hehe. Nu måste jag dusha sen ska jag göra matte läxan innnan mamma dampar sönder (och det är inte kul,kan jag säga )
Jag och den fina degenSöta Vicky <3


Puss,Gabby <3

Kommentarer
Postat av: VICKDICK

JA E JU SÅÅÅ JÄVLA SÖT PÅ DEN BILDEN OXÅ :P

2009-03-16 @ 17:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0