Det rinner mascara...

Vet inte hur men helt plötsligt börja gråta,alla säger att jag ska gå vidare men seriöst hoppar hellre ut från ett stup.Ingen vet hur mycket Kevin betyder för mig inte ens han :(.

Men idag så har jag vart allmänt klumpig bara på väg till skolan spprang jag in i en bänk o när jag o Laura var i Gallerian rasa kläder där jag var:P.
Åt pannkakor till middag,kanske inte så smart när man är känslig mot mjölk ;)Jag måste bara säga att min pappa har världens sämsta humor som e as kul :P.
Skulle egentligen ha gått till MO med Nanna ikväll o träffa Kim our BFF ;P men så blev det inte men det var ganska skönt att bara sitta hemma.Så det gör inget <3.
Imorgon kommer Dick till skolan ,han var sjuk idag.En kille i nian tror att han är en riktig person :Phaha.Jag o Jess ska skapa ett album på Facebook sen med bilder som vi ska ta imorrn :).
Í helgen blir det typ familje helg om inget annat dyker upp!!

puss puss gabby <33


KOmmer alltid finnas där för er Me-Sisters BILD:Nayeli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0