DH soon :P

Hej hej


Idag hade jag matte prov tog den lätta delen, o självklart ska den första frågan var svår (kan inget om kilo o sånt det fastnar inte i mitt huvud).Var på väg att skriva "hjärnsläpp" på den frågan men det blev ett fint frågetecken.:P

Efter skolan idag skulle jag köpa nya skor fast först var jag o mamma tvugna att vänta på att Freddan skulle komma hem för pappa skulle ut o springa o han hade inga nycklar.Men som kom han aldrig men då träffa vi hans kompis som sa att han skulle till city o skulle spränga aceton-bomber.Men precis i tunnelbanan så träffa vi Freddan o hans andra kompisar. Han fick utskällning av mamma för han skulle ockxå ha vart hemm vid halv 5 o nu var klockan kvart över 5.SEn följde han med oss till Stadium.

Jag skulle köpa ett par vita skor men så sa mamma att det var opraktiskt.Så då tänkte jag köpa ett par svarta men så fanns det inte i min storlek ,såklart.Så då sa mamma att vi skulle kanske köpa ett par vita men då blev jag sur eftersom hon sa att det var opraktiskt? Hon får faktiskt ta o bestämma sig jue.

Men men när jag kom hem kände jag mig allmänt trött o hade ont i huvudet o ögonen banka.Fast nu är det lite bättre.
Måste gå ska se på DH <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0