...

Hellu

Idag börja skolan efter sportlovet lite trögt som vanligt men det var lite roligt i omklädiningsrummet efter gympan iaf. haha ,lättroad som man är .
Jag är fortfarande väldigt sur på att våra kanaler inte har kommit tillbaka och at jag inte kan ringa eller smsa från min moblil så måste göra det från mammas inte så roligt).
Efter skolan kom Linn upp till skolan så gick Jag,Vicky,Kinga och Linn och fikade på Espresso House i skrapan .Det var den sega killen som jobbade som vanligt .Asså han är fett seg det tog typ 500000000 år innan han var klar med min och Vickys bagel .Samt förra gången gav han mig fel sak än vad jag hade beställt ohh frustrerande.
När jag och Linn hade gått av i Gamla Stan såg vi Sebbe,Kevin och typ deras kompis på andra perrongen så vi sa hej :p och ja ,sebbe jag har blivit vääldigt lång ;).Har typ inte växt på ett år liksom??.
Jusste glömde säga att jag såg en jätte söt kille när jag åkte skidor men vet inte vad han hette så Olivia döpte honom Snowboard haha bara för att han åkte snowboard :P.Men kommer nog aldrig få träffa honom igen hehe.
Imorgon ska jag och Nanna kolla byxor efter skolan sen måste jag plugga historia o lite sånt.

Bye,Gabby <3

Kommentarer
Postat av: olivia

haha,, ja men vad skulle vi annars kalla snowboard istället för snowboard? :P

2009-03-03 @ 17:49:10
Postat av: Gabby

Smart tänkt Olivia ;) Men jag hatar mig själv för att jag inte sa nåt :((

2009-03-03 @ 17:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0