Flumm på Mo

Vem kan man lita på om man inte ens kan lita på den personen man litar på mest i hela världen?


Idag var det en vanlig dag i skolan,men asså vårt väder e så himla konstig?? först soligt sen snöar det .
Aja efter skolan gick jag,felicia,Vicky,jessica o nanna till MO men vi fick inte stannar där så länge eftersom vi inte går där längre :P
Efter det så gick Jess o Felicia hem.När jag nanna o vicky va på stortorget kom Kevin o hans kompis som jag inte gillar så jag orkar inte skriva hans namn.Jag e inte lessen på Kevin längre men men.
Vi åt på Vapiano o såg FF(HAHA).Men sen gick vi till MO igen och börja gapskratta åt en sak hehe tänker inte säga vad :P
Efter ett tag gick Vicky då åt jag o Nanna våfflor och blev på världens flumm humör,måste bara nämna Oskars fin fina gustav siden kalsonger :P haha o Kim som det bara slant saker på.HAHA.
Snart börjar DH eller om en halv timma :D
Sen kan jag säga att jag e riktigt sur på den person som vart inne på min FB o skrivit en sak :@!!

Puss puss Gabby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0