Friday

hejhej

Kan börja med att säga at jag har blivit besatt av den här låten: Do the panic- Phantom Planet.
Efter skolan idag klättra Jag,Jessica och Vicky över stängslet till det där höga huset igen sen kom Nanna och Kinga som skulle hämta något på Kingas mammas jobb tror jag :S.Så satt vi högst upp och gjorde lite allt möjligt sen var Vicy tvungen att gå.
Efter vi hade kommit ner gick Nanna hem till Felicia.Och jag,Kinga och Jessie skulle komma på nåt att göra men sen gick vi typ till ungefär vid björnsträdgård,sen kom vi på att vi åker hem till mig. Vi lekte kurragömma hehe och jag och jessica gömde oss i pappas affär och det tog ett tag för kinga att hitta oss:P.
När dom hade gått satt jag framför datan sen åkte vi till mina kusiner för Kim har fyllt sjutton.Det var trevligt men jag åt nog lite för mycket ,för jag fick lite ont i magen.Vi körde Wii fit vilket jag inte var direkt bäst på.PÅ väg hem därifrån prata jag med Jessica på telefonkuligt va??:P.
Jusste fick tillbaka Matte-provet och Engelska.provet  idag -gick bra pådet ena men inte lika bra på det andra hehe.
Imorgon är det öppet hus efter det så ska jag och Nanna på tennis sen ska några sova här :)

Pussss,Gabby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0