Fuck the Braces

Hellooo


Idag tog jag bort min tandställning,ser lite rolig ut( enligt mig).Men det kanske därför jag inte har vant mig riktigt än. Tänderna blev väldigt vita efter hon hade tagit bort limmet och samtidigt försvann ju placket.
Har känt mig ganska kumpig idag iallfall vet inte varför haha.
Men men efter i skolan idag gick jag Sassa o Vicky till Skrapan där vi mötte Linn,Fika på EH som vanligt o självklart den tröga killen där.Som visst har pluggat i Miami,haha.Men det var kul iaf. jag o Vicky blev mänskliga paket inne på akademi bokhandeln innan de sa till oss.
När klockan var typ kvart i 6 så följde vi med Vicky till hennes cheerleading ,Vi kolla lite(du var jätte duktig <3).
Jag o Kinga åkte därifrån kvart i 7 typ.Jag hade fortfarande paketsakerna i ansiktet så folk på t-banan titta lite snätt haha.
När jag kom hem så titta jag lite på vänner sen hamna jag framför datan .
Nu ska jag se Spårlöst som redan har börjat.



Puss Gabby

Kommentarer
Postat av: VICKY

tack tack ja va ju tvungen att ta bort mitt glitter m.m hahaa :P

2009-04-01 @ 17:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0