I don't like mondays

Hej hej

Idag e det måndag (hata måndagar).Det hände väl inget rolugt i skolan speciellt .Efter skolan kom Linn upp till vår skola så jag ,Kinga,Sassa,Vicky och Linn tänkte gå och fika på Eh som vanligt men det slutade med donken ,vilket jag inte gilla men men .Sen gick vi vidare till Skrapan och spendera ganska mycket tid på att åka på räcket på rulltrappan hehe tills en vakt kom.Då skulle Vicky på Cheerleading.Jag,Kinga och Vicky åkte Tunnelbanan hem men Kinga tog en annan linje.
PÅ onsdag är vi lediga .
På torsdag fyller Vicky 13 år!!!


Två heta bilder från omklädningsrummet hahaha

Jag o Linn medans de andra var på toa haha

Puss,GABBY <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0