I'm so Bored

Gör så här:
1. ta fram din mobil
2. bläddra igenom din inkorg
3. stanna när du har räknat till fem
4. gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du göra om din pojkvänn va otrogen mot dig?
Vad gör du?:)
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vilka kapitel har vi i glosor till spanskaprovet?
3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Har du sett Dirt än då pösss:)

4. Vilket sms blev du mäst berörd av?
´Har du möjlighet att ringa mig?: / <3
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ring mig
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Men snälla kan ni snabba på
7. Vilket ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 
Är det någon som vill åka med mig till Mary?

8. Vad vill du höra mest av allt?
Det är synd att en sån fin skatt som du måste trollbindas av ett sjögräs strå ;)
9. Vad skulle du göra om du fick MVG i alla ämnen?
Förlåt men jag pallar inte skicka brevet:Pvidare..
10. Din mest romantiska replik är:
MM



E´n liten o ful Gabby jul 2007:Phahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0