Jelly Beans

hola

Jelly Beans,is the most fucking best thing in the world.Aja var i söderhallarna med Kinga,Sassa o Vicky gick till The English Shop för Vicky skulle köpa Jelly Beans o Jag köpte Starburst.Efter ett tag var Sassa tvungen att gå på gitarr såjag kinga o vicky spelade in filmer med Jelly Beansen det var kul:P.
Idag  var jag oxå hos tandregleraren(missa engelskan,perfekt!!).Jag kanske ska få ta bort min tandställning om två veckor,TVÅ VECKOR!!!!!!!!.
Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på fredag på tjejmiddagen kanske den nya klänningen från Gina Tricot åhhh jag vet inte!!!!!!!!!!!!!!.
Mamma kom precis hem med Ella hon är ny klippt så hon har typ ingen päls längre haha , hon e inte min lilla tjokis längre ju!!
Jusste jag sitter och nördar o lyssnar på BSB,kan man bli nördigare ?? Svar:nej!!.Men faktiskt jag fastnar för som gamla låtarna för det är de man har mest minnen med.Så fort jag lyssnar på någon av dom gamla låtarna som jag lyssna på som liten kommer jag ihåg allt som igår ,alla minnen :)
Haha idag på väg hem i gamla stans t-bana såg jag den dära killen som har gått i storkyrkoskolan som hade värsta mörka ringar runt ögonen ju!!,Bara några som fattar hahahaha..

Puss Puss,Gabby<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0