Kenny Begins

Hola mis amigos


Har precis kommit hem elr inte precis har ätit lite paj.Har varit på bio med Nayeli ,Kinga o Sassa vi såg Kenny Begins , från den där tv-serien Kenny Starfighter.Haha,Björn Gustafson var med i den :P.Jag har lite ont i magen åt för mycket godis.Men det har vart en rolig dag idag.Fick biljetterna av Olivia som inte själv kunde gå,tack tack.
Vicky fyller 13 år idag!!!!Grattis till henne ,den underbara tjejen :P <33333.Jag o Olivia ringde o sjöng för henne imorse sen efter skolan fick hon en temptation glass av mig :) .men hon ska få sin riktiga present sen ...
Hade spanska prov idag oxå kanske inte lika kul men men det gick väl ganska bra .
Men efter skolan så gick jag ju o köpte Vickys glass men sen så mötte jag Nayeli o Kinga vid medborgarplatsen ,Då kasta Nayeli tänkte Nayeli kasta snöbollar på nåra blattekillar o jag märkte inte att deras kompis gick förbi så jag sa
"ohh kolla vääärsta tjockisen ju" Sen märkte jag att de var kompisar när de börja jaga oss så vi sprang in på bibblan där ,det var lite läskigt haha.
Imorgon ska jag på begravning så jag får gå tidigare från skolan ,jag gillar inte att ha på helsvarta kläder .Sen imorron har jag även utvecklingsamtal,tror att jag kommer få lite skäll för tuggummi o läxor hehe + att det är fredagen den 13 imorrn hur ska det gå??

Solong ,Gabby <3333

nayeli :Pkinga o sassa

Kommentarer
Postat av: O T T I L I A

Lycka till på samtalet :P



Men måste bara fråga, vilken skola går du i?

2009-03-13 @ 14:51:28
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: O T T I L I A

Jag går på Enskede skola. Hur länge har du gått på maria elementar då?

2009-03-13 @ 20:51:16
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0