Lat

I natt var jag uppe til fyra ,jag glömde att ställa om klockan först men sen kom jag på det. Man kanske undrar vad jag gjorde så sent ? Jag stängde av datan vid två-tiden sen fick jag värsta städsuget så jag sorterade hela min garderob haha.Men det blev faktiskt väldigt bra.
Jag vakna vid 13-tiden idag gick ner och fixa frukost med täcket om mig.Sen har jag latat mig framför tv:n hela dagen och sett Hogan knows Best.
Efter ett tag orkade jag inte kolla på tv längre så jag o pappa hade en dart-tävling.Vilket jag överaskande vann var helt säker på att pappa skulle vinna men men.
Åt pasta till middag efter det gjorde jag någon milkshake liknande sak.
Sen var det Gossip Girl som gällde:)


Såhär vacker var man när man satt frmför datan :P.


GB <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0