Måndag :)

En vanlig dag i skolan ,tråkigt. Efter skolan kom Linn dit först leta vi efter ett stålle att fika på men hitta inget så det blev Wayne's där Vicky var med sin mamma :).Efter det gick vi o okllade i affärer på Götgatan och jag var jättekissnödig.Vi prova massa klänningar på Gina där vi även träffa Kinga o hennes mamma.
När vi va på väg in till Gina träffade vi Nanna o Tommi som var på väg ut därifrån så såg vi Typ Kevin,Sebbe o dom där :P.
Jag köpte lite choklad o blev halft speedad.'
När jag har vart hemm har jag pluggat samhälle,tråk.

  
PS.Alla klännigar var inte super snygga direkt ;) D.s

Puss puss gabby <3

Kommentarer
Postat av: Josefine<3

Är det vicky till höger? Svara gärna på min blogg sötis! :)

2009-04-01 @ 21:11:18
URL: http://absolutejosefine.blogg.se/
Postat av: Josefine<3

Är det vicky på bilden? Asså när ni provade klänningar på Gina. Svara gärna på min blogg sötis! :)

2009-04-01 @ 21:11:55
URL: http://absolutejosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0