Min Helg

Fredag-Söndag


Fredag:
Va i skolan som vanligt efter skolan gick många till Belle,sen gick jag Kinga o Vicky till The English Shop och köpte jelly beans :) Fast jag va sämst på att ta allt hamna typ på golvet hehe.
När vi gick därifrån träffa vi Elmer o Vidar haha.Sedan åkte vi hem på t-banan träffa jag o Vicky några störande små tjejor som enligt dom levde lyxliv (yeah right) haha.
När jag kom hade jag så himla tråkigt så att det inte var sant så jag smsa lite med Nanna så åkte jag hem till henne ,vi åt sushi.
Nanna i fönstret <3

Lördag: På dagen köpte jag Nannas present och shoppade lite och hitta en kjol från Monki men den köpte jag inte. Vid 4-tiden åkte jag hem till Nanna eftersom vi skulle på tennis innan hennes tjejmiddag.Men så hade vår tennis tränare typ stukat elr vrickat foten precis innan vilket vi inte visste.Fast Vicky fick var våran Coach.Efter det duscha vi där på tennisstadion.
Efter det var det tjejmiddag hemma hos Nanna det var jättekul,tack Nannis<3.
Jag,Kinga o Vicky sov över där :)

Nanna o Linn                      sassa<3

Söndag: Jag gick från Nanna vid 12 för att möta mamma vid segel hon skulle lämna Freddan o hans två kompisar på bion dom skulle typ se Kenny Begins.Mamma o jag åt lunch på Sandy's.
Sen gick vi och kollade lite i affärer på drottninggatan,jag hittade en jätte fin t-shirt inne på PUB.Men mamma ba: den får du önska dig .Hallå jag fyller år i Juli??
Men jag köpte en t-shirt från Zara o en kofta/tröja från JC.
Olle(freddans kompis ) följde med hem så titta vi alla på Patrik 1,5 , Den var väl okej.
 Om en kvat börjar Gossip Girl som jag bara måste se ..
Mina nya tröjor <33

Puss Puss ,Gabby <3

Kommentarer
Postat av: mimmi

hihi, hur är det med dej då? <3

2009-03-23 @ 20:31:58
URL: http://mjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0