Minnen<3

hej hej

Idag var jag på Vero Modas utförsäljning med Vicky o Sassa.Jag köpte en grön tjocktröja,En gul/blå randig tröja,vit/beige randiga shorts o ett par jeans shorts.
Vi åt på donken innan Kane va där !!haha.
Jag hann precis komma hem från t-banan efter allt det här för jag skulle ju på tennis med Nanna.Hon har fått e jättefin mobil o hon hade sitt gamla minneskort från femman,gud va kul det var!!.Det fanns massa bilder och obeskrivligt mycket minnen i de bilderna.När jag såg dom kom allt tillbaka,FLASHBACK!!(haha)men det är faktiskt sant . Nannis du måste bara lägga upp dom !! :)<33. De bilderna fick även en att tänka på hur man va då o hur man hade förändrats , jag brydde mig inte så mycket om allt så mycket förut och lät allt va som det vara.Jag är helt förändrad tycker jag...
Sen när vi gick till tennisen ,vi gick!! utan att springa till bussen ,så fick vi båda Jonas Brothers sug så vi gick och lyssna på dom på vägen dit typ.Vi sjöng högt,gud vad jag älskar dig <3. Alla minnen från sommaren när det bara var JB som spelades här hemma och mitt gamla rum,jag saknar det faktiskt lite .
JAG SAKNAR FÖRRA VÅREN allt var underbart,enkelt,perfekt då!! Alla jag spendera den med betyder så mycket för mig så att det inte är sant!!.

Jusste, i natt drömde jag världens mest underbaraste dröm ,vill tillbaka till drömmen.Kommer i håg det bästa i den. Kan berätta mer om den någon annan gång.

Min lillebror är jättestolt just nu han har köpt nytt vax som han går runt med hela tiden,ack ack ack.


ett år sen,nu!! ni kommer alltid vara söta :P <3

Det här köpte jag :

           
de är randiga egentligen


//gabby

Kommentarer
Postat av: sofia

snygga <33

2009-03-31 @ 20:41:38
Postat av: Gabby

hehe tack <33

2009-03-31 @ 22:21:01
URL: http://justgabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0