När kommer dom tillbaka!!??

Asså jag dampar sönder snart om inte vi får våra kanaler tillbaka snart har inte sett på tv på 2 veckor,det är ju fet jobbigt ju.:P
Aja igår sov Jessica,Kinga,Nanna och Vicky här.Vi såg Scary Movie igår kväll ,Jag älskar dom filmerna hahaha. Och imorse sminka sig Nanna till Orange Face och sa att jag också skulle göra det så vi blev Orange face båda två men det syntes mest på Nanna haha.Men vi tvätta bort det innan vi gick och åt lunch på Taco Bar .
Sen när Nanna hade gått så såg jag på white chicks medans jag plugga historia då blev mamma lite sur men aja .

Puss,Gabby <3

Kommentarer
Postat av: O T T I L I A

Verkar som att du har haft det bra! (:

2009-03-08 @ 20:44:38
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: gabby

jepp

2009-03-09 @ 18:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0