Obsessed

Hej hej


Har typ inget att göra just nu hehe. Igår sluta det med att jag sov över hos Nanna med Linn efter tennisen egentligen skulle jag bort till några tråkiga personer.Vi spela Urban Jungle ,Nannas livlinor var roliga haha "chiliness hapiness".Sen gjorde vi några pysselsaker.Hahha det var kul,jag kom väl hem runt 16.00 idag.
Har kollat på Gossip Girl och lite sådant.
Jag har kommit på om jag lyssnar på en låt så måste jag höra den typ tusen gånger igen haha idag har det typ bara varit gamla låtar. T.ex. I'll be missing you,Someones watching over me ....och Right round men den är relativt ny men men
Imorron fyller Olivia 13 år :).
Nu ska typ dusha.


//G<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0