Sur

Hellloooo

Allt har vart som vanligt idag typ haft tråkigt i skolan fick sämst på fysiken men aja iaf. inte underkänt . Fick en lapp med Tor av Jessica som jag har satt upp i bänken vi måste bara gå och se honom nästa helg :). Efter skolan så åkte Jag och Nanna till gallerian för att kolla byxor Nanna köpte ett par fin fina chinos.Sen gick till Donken o köpte en McFlurry ,jag älskade McFlurry med Oreo det var så himla gott.
Ikväll kommer jag missa DH ,fan vad det suger !!! Vi har typ inga kanaler  föruton ettan och alla dom.
Just nu sitter jag och chattar lite med Olivia :D.

Puss,Gabby<3

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag fick sämst på fysiken! G+ bara! 10 poäng!



//Sabina

2009-03-03 @ 18:59:24
URL: http://johantherockerx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0