Trevlig Fredag

Hejhej


Har haft en väldigt bra dag idag.Fick VG? på svenska uppsatsen :D(nöjd).

Efter skolan gick jag ,Nanna,Sassa o Olivia till hennes mammas café,det var trevligt sen gick Sassa o Nanna .Jag o Olivia stanna en liten tund sen följde jag med henne till t-banan.SEn gick jag hem för att lämna av min väska o åka med pappa till t-centralen där mamma o freddan redan var vi skulle äta på jensens böfhus(vet inte hur man gör danska ön).Efter det gick min hela familj hem till Gamla Stan medans jag t-banan från centralen för att sedan möta Nanna på MO.Vi hade kul o kolla på bilder på datan från typ ett år sedan ska lägga upp några jag tog med mobilen från datan där på Facebook .
SEn börja vi kolla lite på Let's dance där sen följde jag Nanna till bussen sen hem.
Väl hemma satte jag på min fin fina GAP -fleece mina mjukisbyxor o läste FRÍDA.Nu sitter jag här o är inne på Facebook o chattar med den där killen i nian som är rolig att driva med haha.Känner mig jättetrött fast klockan bara är snart tio.
Imorron är det utförsäljning på Vero Moda som gäller :).


Hugs,Gabby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0