Kevin




Jag saknar dig ¨så otroligt mycket ,Det går inte en dag utan att jag tänker tillbaka på alla minnen vi har haft. Visst, du har dina nya kompisar och kommer säkert inte ihåg mig.Jag kommer alltif älska dig som min underbara bästis men jag saknar dig . Livet utan Kevin skulle kännas helt meningslöst ,just nu känns det så för mig MENINGSLÖST.Jag älskar mina andra vänner otroligt mycket också.Men du var min första vän och mitt allt ända sen dagis.

Tettan o Bettan?
Alla övernattningar?
Kurragömma?
När vi gled i ditt badrum?


Jag hatar att inte träffa dig, Ingen förstår hur mycket jag saknar dig.Jag gråter när jag tänker på dig<3

Jag kommer alltid älska min bästa kompis Kevin Kohr även om inte han gillar mig :'(



gabby<3





Kommentarer
Postat av: nanna

sött <3 ja e så ledsen för din skull:),i´ll allways <3 U

2009-03-11 @ 10:33:48
Postat av: Gabby

Vet alltid att jag kommer ha dig ,Nanna älskar dig <333

2009-03-11 @ 18:45:19
URL: http://justgabby.blogg.se/
Postat av: olivia<33

söötisar ni är så sööta att jag får tårar i ögonen, gabby vi finns här för dej och du kanske måste börja gå vidare(jaag vet att jag låter som en psykolog)

men försök att prata med kevin ostört :) försöker bara hjälpa tikll älk´skar er :*

2009-03-25 @ 21:57:52
Postat av: Anonym

Det e inte så enkelt om man säger så,Det är ingen hela världen som anar hur jävla mycket jag saknar honom.Alla säger: gå vidare! men jag klarar det inte hoppar hellre utför ett stup <33

älskar dig oxå Olivia o ni vet att jag alltid kommer finnas där för er,vad som än händer<33

2009-03-26 @ 20:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0