Vår

hej hej


Asså idag är det den första dagen det faktiskt känns som vår tycker jag ,det är fortfarande kallt men det är ändå sol!!
Aja idag efter skolan shoppade jag lite med mamma det blev ;en ljusblå t-shirt,ett par ljusa jeanstights,ett par solglasögon,en randig klänning,en mascara och ett nagellack(bilder kommer sen).
In
nan jag träffa mamma vid tre-tiden så var jag lite med Kinga,Nanna,Sassa,Vicky o Hanna runt medis o söderhllarna eftersom Kingas mamma jobbar där :).
Min dag har inte vart så intressesant ...Jusste!! fick tillbaka våra historia prov idag fick VG ,faktiskt väldigt nöjd jag var bara en poäng från MVG :P
Tänkte städa mitt rum som inte är liiite stökigt,det här är nog första gången jag städar rummet med vilje hehe.


Puss Puss ,Gabby <3


Haha en urgammal bild på mig ,mina kusiner o faster :P eftersom jag e bebis o jag antar att det är på mitt dop :P

Kommentarer
Postat av: O T T I L I A

O shit va mycke du handla x) ;)

2009-03-18 @ 17:40:20
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0