Vet inte...

När allt känns bra, så aka ju allt bara bli skit hatar mitt liv igen .Vad har jag gjort ?? :'(

Aja va iaf hemma hos Sassa idag med Kingao Vicky vi åt våfflor.När vi va på hemköp gick Vicky runt med en baguette som kuk haaha. Efter ett tag kom Nanna vi alla va hemma hos Sassa ett tag.
Sen mötte vi Jess på slussen vid 18-tiden för att gå till MO. Jag Sassa o Vicky ställde oss vid några typ män??haha och låtsades var med i konversation en av dom rökte,blää!!haha.
När vi va på MO gjorde de typ några slags kondom saker Jessica o jag gjorde facebook åt en adda Dick Olsson!.
Nanna o jag blev BFF med Kim som jobbar där,haha.Allt var bara allmänt flummigt.
SEn åkte Nanna ,Vicky o Sassa hem så jag Kinga o jess gick runt i GS.Efter ett tag var Kinga tvungen att gå,Jess o jag gick hem till mig en stund sedan var hon tvungen att gå.
Nu har jag typ precis ätit en ganska sen middag,ska göra läxorna o lägga upp bilder:).

Jag o Dick haha Vicky o Kinga




Puss,Gabby<33

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0