1 maj-Hannah Montana haha

haah Igår va ju jag,Vicky o Linn på bio eftersom Linn fyllde år vi såg Hannah Montana haha,vi sov hos Linn efter. På bion hade vi kul Vicky satt o prata helt vanligt i bion o dom flesta bara eh? Men vi hade kul o vi skratta när det skulle va som typ "finast" för att Vicky höll på med sin affisch över tjejen framför.
Vi åkte därifrån typ vid kvart i elva ,det var ganska mörkt då.När vi hade kommit till Gamla Stan så var det en kille som ba : "tjena" o då gick vi automatiskt snabbare :P.
Vi somna ganska snabbt jag tror att jag somna först.När jag vakna var både Linn o Vicky uppe.Vid typ halv tio skulle Vicky på cheerleading o jag o Linn fortsatte o nörda framför disney channel.Vi såg Camp Rock på svenska,fan va dålig.Sen satte vi oss framför datan.
Efter ett tag kom Vicky tillbaka.Vi gjorde massa tester på internet det var kul haha.Sen återvann vi(?) o fick pengar av Linns pappa som vi köpte glass för.Vi gick till skolgården innan vi kom dit hade vi kommit fram till att de som va på skolgården på en lördag inte hade något liv.Då såg vi att Elis va där,vilket var ganska kul :Phaha.Vi lekte i klätterställningen o nörda oss,sen var jag tvungen att gå eftersom jag skulle på tennis med Nannis,Nanna kom hit o så åkte vi tillsammans.
På tennisen var vi allmänt flummiga jag slog mig på mitt racket säkert 3-4 ggr haha det sluta med att jag låg på marken o Nanna sköt bollar på mig.
Egentligen skulle jag träffa linn o vicky ikväll men Vicky kunde inte o Linn svarade inte.

Lite bilder:

Hahah Vickys fötter :P

Badmössa o solisar,perfekt!

På resturangen

ouff,skills :P

den störande ungen o jag.


Hugs Gabby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0