Dålig Dag

hej hej

Redan imorse kände jag på mig att det skulle bli en dålig dag.O självklart blev det det.
Men men.
Idag på slöjden så gjorde jag klart mitt B med emalj.Sen när jag var färdig med det fick jag gå ut på gatan up göra sönder lister(altså bryta sönder dom) haha det var ganska kul lättroad som man är.
Vi hade ännu ett samtal med syster idag.Haha Vicky kallar ju mig Bimark o då använde hon mig som exempel när vi va där .Så syster börja kalla mig Bimark oxå ,lät lite annorlunda.
Efter skolan gick jag hem.Jag vänta i pappas affär på att mamma skulle komma hem,under tiden hann freddan komma hem.Sen gick jag freddan o mamma ut på stan för jag skulle ju hitta en skolavslutningsklänning(men hitta ingen).O freddan skulle köpa en ny sparkcykel men han köpte en ny keps istället.
Det hände en annan sak också,som jag tror tog hårdare på mig än vad jag trodde.Det var nog det som drog ner hela dagen.Vill inte säga vad.
Men iallafall så spela jag o Freddan lite GH-world tour när vi kom hem,nördar som vi är.
Ojusste Grattis till Kyra som fyller 13 ;)<33

Puss Gabbbbbbbby<33


Jag gillar bara regn när jag är inne.
 
Mitt vackra emalj-B

Jag i Freddans nya keps.haha,tönten breve.

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0