EF

helluuuuu

Idag i skolan på gympan bowla vi,jag sassa o Nanna bowla på samma bana.Man fick köpa typ cola o sånt :). I början sög jag verkligen o låg sist men sen kom jag ikapp o vann haha.Men det var kul men jag fick världens huvudvärk(inte kul).
Sen efter skolan blev jag sur på mamma att jag var tvungen att gå på den dära ef-saken inför Malta i sommar eftersom jag ville gå till skrapan med Vicky o Linn.Jag gick med dom till fem sen var jag tvungen att åka till Karlaplan för att möta mamma o gå till "EF-mötet".Asså seriöst jag tror inte att jag kommer få några kompisar där,har svårt att skaffa nya ...tror jag.
Men men aja nu  sitter jag här har gjort en av matteläxorna till imorgon o måste måla naglarna..
Imorgon ska vi ha simtest,hatar det eftersom jag suger verkligen på att simma,elr jag kan ju men jag blir typ trött efter en längd hehe.

Puss Gabby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0