FAGGOT

haha det var Nanna som ville att blogginlägget skulle heta det,kan bero på att vi har sagt det typ hela dagen haha.

Skolan gick hyfsat snabbt ,efter skolan gick jag,Kinga,Vicky o sassa till Medis.Innan det skulle Vicky sätta på oss vitögonskugga,asså snacka om lite??haha.Fick ta bort ganska mycket men men.
Somsagt stalka Vicky o Sassa några killar medans jag o Kinga gick lungt.hehe.
Vi gick till the english shop o typ köpte chips o tuggummi,sen satte vi oss i den dära parken vid medis ,inte björnsan utan den på andra sidan.Det var mysigt o så satt vi o försökte övertala Kinga till en sak,kan nog inte ta upp det i bloggen :P.
Vicky var tvungen att gå efter ett tag eftersom hon skulle på Cheerleading,men vi andra satt kvar en stund till.
Fast jag var tvungen att gå hem efter ett tag eftersom jag skulle på tennis,innan det (på väg till bilen) var jag o Mamma på Konsum då var det 2 tjocka killar i min ålder som stog o stirra på mig o då stirra jag tillbaka haha.
I bilen när vi satt utanför Grand hotel o vänta på Nanna som vi skulle möta typ där,hade jag tråkigt så jag satt o tog bilder på mig själv o skratta o mamma ba :"ehhh?" o jag fortsatte o skratta :P.
Det gick inte så bra för mig o Nanna o spela vi båda var väldigt flummiga.

Typ runt 18 när vi hade spelat klart ,åkte vi tillbaka till Gamla.Vi satte på oss lite kläder o gick ut,vi gick till MO men typ ingen va där .Så vi gick hem o åt,efter ett tag bestämde vi oss för att gå till B&J's o köpa glass.
På stortorget träffa vi Pia(kevins mamma) så vi stog o prata med henne,det var verkligen evigheter sen.
Det är lättare att prata med henne än med min egen mamma o så har jag ju känt henne typ hela mitt liv.

Vi smsa med Olivia som var på Rix FM i kungsan,jag o Nanna ville oxå gå men vi fick typ inte.Men vid 21-tiden så smet vi dit ett tag endå ,om mina föräldrar fick veta skulle de döda mig.
Vi såg ssagi.blogg.se ,Nanna gick fram o sa att hon hade en jätte bra blogg hahahaha,sen peka hon på Nanna när vi skulle gå :P. o sa att hon var jättesöt .
Vi satte oss framför tv:n när vi kom hem o nu har Nanna o Mika precis gått :)
Bilder från idag kommer imorgon .

Puss GABBY


Appropå mina klumpigheter,så har jag faktiskt alltid varit det,så att alla vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0