Finally

hellu

Idag vakna jag ganska tidigt o var jättevarm . Mamma Pappa o freddan tog typ en promenad till DL.O lämna freddan där.
Sen åkte jag till fridhemsplan o mötte Mamma o Pappa där.Vi åt lunch sen gick jag o Mamma in i västermalmsgallerian. För jag var tvungen  att hitta en klänning o redan i första affären hitta jag en,o jag har letat super länge haha.
Jag o Mamma mötte upp Pappa utanför PrisX,han hade gått med Ella.Sen gick vi Till DL för att hämta Freddan.
Innan vi hann dit handla vi mat o inne i mat affären tog jag massa bilder,men mamma tyckte mest att jag var störande haha.
Vi gick hem från Kungsholmen o det var jättevarmt.När vi kom hem fick jag pyssel-sug så jag tvinga Lillebroder att pyssla med mig.Det blev ett armand o massa saker.
Jaaa det var väl min dag.


Massa Kalles Kaviar(bläääää)

Moder Teresa

FRUKT!! ser lite rolig ut men bortse från det :)

fula Fredrik :)

Ser ni Freddan?

Puss Gabby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0