Gabby

Namn:  Gabriella
Tilltalsnamn: Bella,Gabbs,Gabby + flera konstiga smeknamn
Födelsedag: 9 juli
Ögonfärg: bruna
Hårfärg:  ljusbrun
Längd:  164cm
Höger/Vänsterhänt:  Höger 
Stjärntecken:  kräfta
Sko stlk: 38
Är dina föräldrar skilda: no
Skor idag: vita racemarine
Dina rädslor: ormar,mer än allt annat :/
Mest använda fras på msn:vg?<3
Det första du tänker på när du vaknar: Det är skola idag,va?
De du tänker på när du går och lägger dig: oftast det jag tycker är jobbigt eller vad jag vill ska hända.
Bästa minne: Våren 08
Person du hatar mest: Lilltim
Hur många signaler innan du svarar:  typ 2
Är du ett hälsofreak: nae,men om jag har bestämt mig för att va nyttig så(väldigt ovanligt)
Vad är det värsta vädret: hmm svårt
Lekte du med Barbie som liten: si :P
Färg: Blå
Mat: allt japanskt
Glass: B&J's
Godis: lakrits o sura
Bokstav: hmm venne
Nummer: 3,7
Tuggummi:  Senses
Helgdag: Lördag
Årstid: sommar/vår
Tandkrämssmak: nåt fräscht
Radiostation: the voice!!
Parfym: svårt
Vad vill du bli när du blir stor: nåt so jag gillar
Hur vill du dö: Lycklig


Vem av dina vänner
är mest lik dig till utseendet: vet inte,nån med mörkare hår?haha
Vem är högljuddast: De flesta
Vem får dig mest att skratta: SVÅRT!!alla typ.
Vem har du känt längst: Kevin


Du:
Svär: ofta
Sjunger bra:  neeej
Kommer överens med dina föräldrar: inte alltid
Gillar åska: jag tycker det e mysigt
Spelar något instrument:  helt omusikalisk
Går till kyrkan: noo


This or that:
Pepsi / cola: cola
McDonalds / burger king: donken
Choklad / vanilj: båda
Jordgubbar / blåbär: jordgubbar
tv / film:  båda
Adidas / nike: ?
Kinamat / paj : kina
Kompisar/pojkvän: kompisar :D aldrig utan er!!
Mycket godis/Mycket frukt: svårt
Skola / lov: lov
basket /fotboll: fotboll


Kan du

Gå ner i splitt: nej
Skriva med båda händerna: aa fast vänster blir weird
Vissla: hehe nej
Blåsa en bubbla: mm
Ha dina ögon i kors: vet inte
Nudda näsan med tungan: nej
Dansa: alla kan,men jag kan inte bra:P


Senast du
Skrattade: åt pappas dåliga skämt
Filmen du såg: twilight
Tuggade tuggummi: igår
Drog ett skämt: ikväll
Sjöng: till en dålig låt alldeles nyss :P
Hur många kuddar sover du med: 3
Du pratade i telefon med: Nanna
Msnade med: Laura
Du kramade: Kinga



Kolla va lockigt mitt hår var igår,i utsläppt såg det helt sjukt ut :P!!

Gonatt,Gabby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0