GH-nördar!!

Hej hej

Efter picknicken igår skulle ju Vicky sova här men Nanna sov också här,mys.När vi kom hem efter picknicken vid åtta-tiden gick vi till B&J's och köpte glass .Vi satte oss på skolgården och gungade o lekte den där leken prickigfisksjärt:P. Vid nio gick vi hemo såg twilight eftersom Vicky inte hade sett den.Sen blev det lite dator o sånt.
Innan vi skulle sova läste jag en bok för Nanna som hette Kärlek-så funkar det.Hahah det var lite komiskt.
Jag vakna några gånger för att Nanna hade allt täcke så jag låg o frös haha.

På morgonen satt vi och försökte göra ett test på facebook som skulle heta "vem är du,vicky nanna eller bimark?" haha ,men det gick inte så bra för oss.
Vi åt frukost ganska sent kanske runt ett hehe.Sen fastna vi vid Guitar hero-World tour. Ni skulle ha sett oss haha. Det tog ett tag för oss att klara en hel låt med trummor,sång o gitarr.Innan vi klara det var vi tvungna att ta en paus för att gå o köpa glass.Sen klara vi det.Nanna körde trummor,Vicky gitarr o jag sång haha.O jag som sjunger sååååå jävla falskt.
Vid sextiden gick Nanna o Jag o vicky satt o nörda oss framför datan men det var ändå lite kul.
Jag åkte en station med Vicky senvid sjutiden sen åkte jag hem igen haha.

Ikväll kollade jag på Cold Case med föräldrarna,Freddan är kvar på landet med Mimmi o Ivar.Ska till landet imorgon.Det ska faktiskt bli såå jävla skönt.Jag behöver inte ha smink eller hålla på o platta håret o sådant.Eller bry mig vad jag har på mig.
Men innan jag åker till landet ska jag nog köpa ett par jeans.

Puss Gabby<3


Nanna kan blåsa bubblor hon:P

Ojoj

Visst e vi söta? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0