Grönan :)

Igår var vi  ju på Grönan det var askul.Ska köpa guldkort nästa vecka :).
Innan vi åkte gick jag,Nanna o Kinga till donken för att köpa mat o dom andra till subway :P.
I kön till berg-o-dalbanan såg vi Carl o Ruben haha,så vi åkte lite med dom . När de andra gick spökhuset åkte jag,Nanna,Ruben o Carl nyckelpigan.O spelade på bilar-hjulet hos Kenny haha.Nanna o jag hoppade innan för den där disken för att försöka sno några men det gick inte så bra haha.Men för att jag var så sur på Kenny som jobbade där så körde jag en bricka o så vann jag!! :P.
Men när jag o Jess skulle åka extreme så stog det nåra killar bakom oss som typ va nåra år äldre än oss typ(fast jag var längre) o rökte dom blåste i våra ansikten.Jag skulle ge bilarna till Nanna o då tappa jag dom så de hamna på marken o då tog de där killarna en påse.Sen när vi kom upp för att gå kasta dom på våra ryggar så när jag vände mig om tryckte han upp en i mitt ansikte o ba:"skaru ha en eller,va?".Fan va jobbiga o sen märkte vi att de spotta i extreme fan va äkligt.
När vi tänkte åka Pop-expressen såg vi dom o dom satt o låtsades ha tråkigt när dom åkte så jag o laura försökte göra som dom en stund men det gick inte så bra haha.
Jag o Sassa åkte insane haha den var askul men lite kort bara.
Vid tio åkte vi hem,Kinga o Laura sov här.Det börja regna precis när vi gick av färjan.På vägen hem träffa vi Kevin o Sebbe.

Nu ska jag klä på mig o platta håret för jag ska ut o kolla på jeans med mamma för mina byxor sprack igår när jag skulle klättra över en kö hehe. Vid tre-tiden ska jag möta Vicky tror jag :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0