Hahaha

hej hej

Igår efter Linns tjejmi´ddag sov jag ju hos Nanna vi var ensamma hemma.Vi hitta "spice guys " så jävla klockrent på youtube o hade kul åt det.
Vi somna väl runt ett,inte så sent men vi båda var nog ganska trötta.Vakna väl tjugo i elva o såg att Vicky hade smsat mig om att hon hade glömt smink hemma hos mig o så hade min sjal o mina grisstrumpor :P haha.
Vicky sov hos Linn så hon kom väl till Nanna efter ett tag.Hons tekte pannkakor åt mig o Nanna till frukost haha. Sen så gick vi till ica o Nanna köpte en glass o Vicky köpte lite allt möjligt (?) så gick vi lite i humlan.Mysigt.
Vid halv femtiden åkte jag o Vicky hem till mig för att hämta mina saker o så råkade jag få idomin på alla mina fingrar haha o så börja Vicky läsa alla mina saker så de blev alldeles idominiga.

När Vicky gick skulle jag o¨xå gå för jag skulle till en japanskresturang för min morfar fyller år grattis till honom :D<3.Det var jättetrevligt o jag kom framtill att min kusin var bög (haha).Sen höll jag på o skicka sms från deras mobiler haha det var lite kul.

puss nu ska jga ta en dusch :D


Mina kusiner,syskonkärlek

Efter:glada :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0