Helt ok

hej hej

Skulle gå på Jess uppvisning men när jag kom dit kosta det 150kr o jag hade bara 100 så jag ringde mamma som va i gallerian med Freddan o pappa,Jag mötte dom o vi gick tillbaka till GS o åt lunch på Jerusalem,fan va längesen det var jag åt Kebab.
Fick damp på Freddan som satt o lekte med sin kula ,som han hade köpt ,ville verkligen slå till honom men hann inte för att pappa kom o att det var mycket folk haha.
När jag kom hem satte jag mig o kolla på twilight med mitt täcke som låg i soffan sen imorse.
Jusste jag ska byta nr o skaffa comviq :),eftersom mamma inte vill att jag ska använda hennes mobil längre eftersom jag smsar så mycket hehe.
Nu ska jag nog bara ta det lungt o sånt :P.Sen ikväll runt sju måste jag gå till sergel för att hämta våra biljetter o sen tio i nio ska vi på bio,Hannah Montana haha:).Sen åker jag hem typ tror jag.

Puss Gabby<3


Grått linne-H&M
Vitt linne-gina
Röd kofta-lindex
Jeans tights-gina
rosa sjal-afganistan(haha min gudfar e militär där ,det är därför :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0